الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

الینای مامان

بابای پوشک

1393/3/31 3:22
نویسنده : مامان الینا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم تو این پست می خوام از پوشک گرفتنت برات بگم

بالاخره پروژه از پوشک گرفتنت که به نظر خیلی سخت ولی

خیلی خیلی آسون بود زود به اتمام رسید چون یه بار بعد دو_

سالگی خواستم از پوشک بگیرمت که موفق نشدم هفته اول

بهتر بودی ولی بعدش روز به روز پسرفت می کردی دیگه

اتاقی نمونده بود که شما  خیس نکرده بودی هر هفته به

امید اینکه بهتر می شی به تلاشم ادامه میدادم  تا یک

ماه ولی هیچ نتیجه ای نداشت این هم چند تا عکس از

این دورانت که رو صندلی جیشت نشستی

 

تنها فایدش این بود که دایره کشیدن رو یاد گرفتی خندونک

چون دوست نداشتی رو صندلی بشینی به بهانه

نقاشی می بردمت, دایره و مربع ومثلث رو یاد گرفتی

این اولین باری بود که دایره کشیدیniniweblog.com

ناچار تصمیم گرفتم به پوشک کردن ادامه بدم یه جایی

خونده بودم  معمولا بچه ها سن 28 ماهگی کنترل

ادرارشون رو بدست میارن منم تا سه ماه بعدش

دست نگه داشتم تا اینکه هفتم خرداد بعد شستنت

که خواستم پوشکت کنم نذاشنی (قبل دو سالگیت

از این کارا زیاد می کردی یهو پوشکت رودر میاوردی)

خلاصه منم با ناامیدی شروع به آموزش کردم ولی

خوشبختانه این بار موفق شدم بعد جهارروز جیشت

رو گفتی جز شبها که میرفتیم بیرون پوشکت می کردم

تا پانزدهم که دیگه کلا گرفتم ولی واسه پی پی یکم

مشکل داشتیم ازش می ترسیدی تازه چند روزه برات

عادی شده دیگه دخترم بزرگ شده خانم شده قربونش برم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

تبادل لينک
12 تیر 93 19:47
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود - ممنون از لطفت---------