الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

الینای مامان

تولد سه سالگی نفسم

1393/12/24 11:51
نویسنده : مامان الینا
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم تولدت مبارک

امسال دوبار برات تولد گرفتیم یه بار تو خونه یه بارم 

تو مهد البته اگه بخوای با تولدایی که خودت واسه 

خودت تو بازیهات میگرفتیچشمک به علاوه تولدهای دورو

بری هات که دعوت میشدی و یه بارم شما شمعشون

رو فوت میکردی و احساس میکردی تولد خودته میشه

دوروبر هزار بار خندونک

عاشق تولد وکیکشی اکثرا تو بازی هات تولد میگیری

میبینمت که مثلا داری شمع فوت میکنی واسه دوستای 

تخیلیت تو بازی تولد میگیری خلاصه که خیلی تولد رو

دوست داری 

چند روز پیش که تو آشپزخونه مشغول بودم دیدم یه

قیف از تو کابینت گرفتی گذاشتی ر خندونک و پیشدستی بعد 

ازم نمک می خوای نمک رو ریختی دور قیف رو پیش-

دستی بعد اوردی پیش من تو حال گفتی تولد تو شمع

فوت کنزیبا اون موقع فهمیدم نمک مثلا خامشه بغل

خب امسال اولین ساله که معنی تولد خوب میفهمی 

تازه الانم واسه این که مشغولت کنم و به لپ تاپ 

دست نزنی این متن رو برات خوندم بهم گفتی تازه 

می خوام برا خودم یه تولد بگیرمتعجبخنده

 

حالا نوبت عکس هاست اول خونه

قبل اینکه مهمونامون بیان عکسای تکی تو گرفتم چون

میدونستم شلوغ شه حرفمو گوش نمی کنی 

 

شرمنده هر کاری می کردم عکسات می چرخید ولی با این

حال گذاشتم نتونستم ازشون بگذرم

 

 

عکس العملت زمانی که ایلیا اومد سراغ ماشینت خنده

حالا رسیدیم به عکسای تولدت تو مهد

 

دوستات از سمت راست آرمیتا تکتم النا بردیا متاسفانه روز تولدت چندتاشون غیبت داشتن

 

 

بچه های کلاس بغلی به جمعمون اضافه شدن

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)