الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

الینای مامان

تب آب بازی

1392/3/15 0:49
نویسنده : مامان الینا
215 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم خاطره ای که امشب میخوام برات

بنویسم تاریخ دقیقش رو نمیدونم ولی فکرمیکنم

مربوط به اواخر فروردین باشه شبی که داشتی

دندون درمی آوردی یادمه یکی دو ساعت بعد

اینکه خوابیدی تب کردی وبیقراری می کردی

بااینکه بهت تب بر داده بودم تبت قطعنمیشد

  منم که دیگه نگرانت شده   بودم و نمی ـ

دونستم چکار کنم تو یه تشت کوچیک آب

تقریبا ولرم برا پاشویه کردنت ریختم وقتی

آب رو ریختم رو پات از اونجایی که عاشق

آب بازی هستی درد دندونت رو فراموش

کردی شروع کردی به آب بازی وچهرت از

این رو به اون رو شد انگار نه انگار که تب

داشتی 

عکس های آب بازی

بعد یک ساعت آب بازی یادمه ساعت حدود

6 صبح بود باگریه بردمت خوابوندمت تمام

شلوار و پوشکت با اون پارچه ای که زیرت

پهن کرده بودم کلا خیس شده بود ولی

اونقدر آب بازی کردی که تبت کاملا قطع

شده بود بعدش راحت خوابیدی به نظر

خودم خاطره جالبی بود امیدوارم شما

هم بزرگ شدی و خوندی خوشت بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

المیرا
30 شهریور 92 12:03
عزیزم چقدر قیافت بامزه شده !!مخصوصا موهات ...
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون