الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

الینای مامان

تولد علی جون

1393/5/19 3:15
نویسنده : مامان الینا
230 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد علی جون(پسرعمه) بود که شما خیلی

دوسش داریاز عصر که فهمیدی تولدشه تا شب

می گفتی تولدو بیارینمن فوت کنم یه سریقبلتولد

شمع خونه عزیز رو  آوردبمفوت کردی عاشق تولد 

و شمع فوت کردنشی با این که ازعکس و دوربین

فرار میکنی ولی دیشب از خوشحالیت کلی رو به

دوربینرقصیدی ومی خندیدی

 

علی آقا هم شمع سیزده سالگیش رو با شما فوت کرد

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

sheyda
21 مرداد 93 3:00
الهی...من عاشق این دو دختر خالم...ببخشید میشه عکس از مهرسا جون هم بذارین دلم خیلی براش تنگ شده...الینا جونو ببوسین...با آرزوی شادی و سلامتی مدام... سلام عزیزم عکس مهرساجون تو ‍‍‍‍پستهای قبلی هست می تونید ببینید
موژان
28 مرداد 93 23:55
وای عزیزم این الیــــنا خانوم همون دختر خاله مهــرسایی هست؟ چه ذوقی کردم اینجا رو پیدا کردم )))) بله دخترخاله مهرساجونه ممنون لطف دارین